ett ögonblick. oändlighet.

den tråkigaste helgen på länge har precis vinkats iväg, men jag är fortfarande inte frisk, huh.
men i alla fall, så här såg veckans sista dagar ut..

mami och mostrarna rensade hemma hos mormor i lördags inför flytten och dom kom hem med lite grejs åt mej.
en tavla, en väst och ett par stövlar bland annat. hoho, trevlans! :)
stövlarna är dock liite för stora, men vad faan, dom är vintage, fräscha och hööga, så jag struntar faktiskt i
den lilla bagatellen om att det är fel size. heh.
            

moster mia, som jag inte träffat sen i somras, stannade kvar i viken och tillbringade natten hos oss.
mycket prat och melodifestivalskikande blev det. :) dock blev jag förbannad på skiten - hur tänker folk!?
snygga, säkra och med dom bästa rösterna framförde johnson & häggkvist den schysstaste låten i
hela tävlingen, och ändå kommer dom inte till final. neeh, jag fattar faan inte.



igår blev det b-lagsmatch på motorstadion, där både simp och oskar spelade. förlust dock,
men härligt med fotboll i alla fall! :D yeey.
sen bjöd oskar och johanna mej och family p på middag här hemma. greatness!

till nästa helg hoppas jag på friskhet, fest, glada miner och maaassa mys! yees.


over and out, 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0