i mitten av ingenstans.

armträningen som senaste dagar har varit så jävla jobbig!
visst, att träna ska väl vara ganska slitsamt, det är ju lite av grejen, men då kan jag ju tillägga
att den träning jag utför är att typ försöka röra armen i olika positioner samt hålla i en stav,
som knappt väger något överhuvudtaget, och försöka typ lyfta och svänga den åt olika håll.
inga muskler kvar där inte! hah, det är ju heelt sjukt. :S:P

image107 igår träffade jag på fridus av en slump. är såå glad att du är tillbaka! :D
 på fredag smäller det! hoho, kuul ska vi ha! ;) oh yees!

 idag är jag på topp! :) till och med sprungit min dagliga halvmil två gånger.
 plus att jag hunnit med en långpromenad och så tränat armen. känns fint.
 ikväll blir det nog att träffa c. brukar bli så på onsdagar. ;) heh.

allt för tillfället,
hörs.


Kommentarer
Postat av: tove

vart är det då? är det hos frida för det trodde jag men nu är jag inte lika säker längre... eller? måste kolla om jag har råd, men det får jag bara ha :P puss älsklingen

2008-03-20 @ 09:36:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0