"kan jag få en bricka då, din jävla idiot!?"

jaha, lite om mina påskbravader kanske..

långfredag : det var krök som gällde och förfesten hos frida med typ 18 tjejer var kalastrevlig. :)
sen när vi kilade neråt davidsson's blev vi inte precis bemötta på bästa sätt, neej. fy faan, vilka IDIOTER!
kokade en aning inombords, kan jag lova. huh, jaaa. men när ilskan lagt sej lite kunde vi i alla fall ha lite roligt,
trots att min bästa inte var med.. besvikelsen var stor, men försökte koppla bort det med fin utsikt, dricka,
dans och lite halvdana försök till efterfest. ;D hah.
kvällen blev heelt godkänt, även den kunde varit såå mycket bättre på vissa fronter! 
                          

påskafton : slappt värre och 'så ska det låta' med andreas 3 gånger! :D heh.
nellie och kompani kom och åt och drack gott och vi sjöööng. hahahaha. dunkdunk. tss..
sen blev det att sticka till wigren på fest. kuss var där och vi hade det trevligt. ooh jaa!
dock var vi nog alla på lite bakishumör, så blev lite halvsegt på slutet. mhm. heh. ;)
                 

påskdagen : helt sjukt sliten. :/ huh, jaaa.
väntade hela dagen på matchen mellan real och valencia. och vilken kanonmatch sen dåå! :D shiit.
men den slutade helt otroligt jävla orättvist. :( faan! så illa.
men sen kom i alla fall grabbsen och det blev fifa & film. :)

annandag påsk : sorgligt nog var det dags för sista innebandymatchen för säsongen. mhm.
carolin kom och kikade med mej, vilket var mucho great. heh. "jag vet inte." :D
sen blev det hem till wigrens på en fika. trevlans!
efter det åktes det till carolin och vi gick en promenad i halkan. haha, fiifaan. ;)
drog oss sen hem till mej där det blev lite gott och tv-mys med björn.<3 naaaw.
när det var dags för 'wallander' så kom grabbarna, lina och cicci och gjorde oss sällskap. :)

några riktigt bra dagar har passerat. :) yees. 
och nu är det bara 2 veckor kvar! hoho, det känns fiint!

nu ska jag ge mej ut i snöhelvetet,
heejs.

Kommentarer
Postat av: tove

vadå ska du bara hoppa över födelsedagen? jag tror inte att det kommer hålla i sig så länge. hoppas att det är borta på din iaf... annars lär det ju vara poå min med :(

2008-03-25 @ 16:21:13
URL: http://dockner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0