mitt hjärta är ditt att förstöra.

igår avslutades dagen med att jag var damp. egentligen var jag förvirrad,
men sickan är sööötast, så jag blev damp istället. och rooolig! heh, mhm. :)
puss på dej i alla fall, coachen! :D  hahahhahahaaa.

   
nu har det gått en vecka, men min arm är fortfarande heeelt skev.
:S:P hahaha. plus att bilderna är skumma, men aah, ändå.. 

just nu håller jag på och jobbar med vad som ska önskas i 20årspresent. bara för att alla tjatar sönder mej.
men, huh, vad kan man önska sej!? :/
en fräsch bil, en schysst lägenhet, en resa till thailand och en cockerspanielvalp är ju självklara på listan,
men vad mer!? heh. något förslag? ;)


jaaataack till den i alla fall! ;D yees.


snart blir det 'oriflame'-party med mami,
måste kila,
pussheej.


Kommentarer
Postat av: Carolin

Frågan är väl hur mkt du lyssnar på din coach... :P Hon saknar iaf dig, rätt sjukt jävla mkt!

2008-03-16 @ 17:49:28
Postat av: Carolin

Frågan är väl hur mkt du lyssnar på din coach... :P Hon saknar iaf dig, rätt sjukt jävla mkt!

2008-03-16 @ 17:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0