skånska stockholmare från göteborg.

galet spontant kilades det in till norpan igår med carolin och sofie. :)
drog till robin, som inte bor på breda vägen, på förfest. hahah.
där blev det suparlek och massa vindrickande, hoho, jaaa!
sen kom 'jerry med älgen' och hämtade oss. heh. ;) stack till 'hugo' där det blev röj på dangolvet. mucho trevligt!
träffade på massor av kända ansikten och hade det sjukt kul, faktiskt!
bästa paps kom och hämtade mej också, ett stort plus. yees.
thanks folket för ett riktigt roligt och lyckat impulsryck. ;D

idag är det little miss sliten hela dagen som gäller. heh.
men blev i alla fall att kila in till stan igen förut och kolla saltängscupen. trevlans med lite fotboll äntligen! :)
grabbsen skötte sej fint och gick till semifinal, goodie! dock var det helt makalöst kallt. huh.

om ett tag kommer dani och linus hit för en klassisk bakismåltid. :D heh. mums! 
sen blir det slapp i allra högsta grad med min snygging. mhm.

men först ska jag kika melodifestivalsreprisen och försöka komma underfund med hur daniel inte kunde
gå vidare trots att han var trés bien och jag röstade som en tok. :/ suck på det.


hörs,
heej.


Kommentarer
Postat av: Sofie

Skånska stockholmare från götet alltså ;) hehe det va kul :) jag hade glömt Jerry med älgen, men tack för påminnelsen! hehe o tack för kvällen :)

2008-03-03 @ 21:07:07
URL: http://Iwearahalooo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0