take a walk on the wild side.

image99

nyligen hemkommen från en långpromenad i spöregnet.
kanske inte så smart drag att ge sej ut när det vräker ner och man är genomförkyld,
men fick lite småpanik av att sitta still, så regnet kunde inte stoppa mej, nope.
och ganska skönt var det faktiskt ändå. :)

förövrigt så vill jag väldigt gärna ha den fina tröjklänningen här bredvid.
så om någon har lust att punga ut 1995 spänn åt mej, så skulle jag vara
mycket tacksam! :D oh yeah!

dagens låt : 
ingen färsking precis, men det får ändå bli ne-yos 'so sick'. 
anledningen är att den för tankarna till en bakisdag för snart två år sedan.
du var underbar och jag var glad. :) yees.
men jaao, vad som hände sen, det är ju något som går att tänka sönder sej på.. 
en sak är i alla fall säker, den dagen var trés bien och jag saknar dej ibland. mhm.

anna, en träff snarast är som sagt ett måste! :)
innan du sticker iväg och lever livet igen och jag blir kvar här och saknar ihjäl mej
efter dej ännu en gång. fest och mys snart då, sötnos!<3


nu blir det träning,
heejs.


Kommentarer
Postat av: Annelie

Nej ja vet men du vet ju hur ja är:D

2008-03-13 @ 21:21:21
URL: http://whataboutnellie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0