take it or leave it.

vaknade av att jag inte kunde andas imorse. seriöst, alltså. jag kippade efter luft i vilket kändes
som om det var en evighet innan jag lyckades kunna ta ett andetag. förbannade hosta. :/

igår var det, som tidigare nämnt, fotbollskväll. såg på mötet mellan milan och arsenal,
där det engelska laget faktiskt var det bättre. mhm. så att dom vann med 2-0 och nu
går vidare var helt rätt. men en bra match, det var det. :) yees.
manchester united, barcelona och, lite överraskande, fenerbahce får också spela vidare. kul!
ikväll blir det en kalasmatch. hoho, jaaa! real madrid-roma. :D


nu ska jag träna armen,
¡hasta la vista!

Kommentarer
Postat av: Frida

Det fixar du, efter att du lyft två-tre saker och sedan bölar lite lätt över hur ont du fick så kommer du inte lyfta nått mer sen. :D
2:a Augusti har jag planerat in det. Precis i början!
Krocka inte med det nu! För det här får du inte missa! Du får ta med dig caroline upp m.n.fl!
Det blir toppen!

2008-03-05 @ 14:05:59
URL: http://Iamexposed.blogg.se
Postat av: Carolin

VAD händer 2 augusti? :D

2008-03-06 @ 22:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0