te añoro.

känner mej lite piggare idag, vilket känns mucho skönt. mhm. 
men det gör helt galet ont i revbenen på högra sidan. :/ ajfaan, vill ju knappt andas. huh.

ikväll är det dock melodifestivalen och jag hoppas på lite mysigt sällskap. :) 
men om inte johnson & häggkvist går vidare så bojkottar jag nog faktiskt finalen.
deras låt är helt sjukt underskattad! det är en m-e-l-o-d-i-festival, så tycker att folk borde lyssna
på sången istället för att störa sönder sej på carola och tycka att skrällar är såå kul. :S
jag skulle vilja påstå att det är roligare att vinna eurovision än att skicka en häxbrännande nordman
till globen för skojs skull. har jag fel!?

en månad kvar. yehey, längtar! ;D


allt för tillfället,
heejs.

Kommentarer
Postat av: tove

haha häxbrännande nordman

2008-03-08 @ 15:27:56
Postat av: Frida

har du fått din kille än? nae vi är inte i viken, vart fick du det ifrån? jag åker till viken nästa helg. Börjar jobba på Valdemarsviks gymnasium måndagen 17:e mars. Så då är jag back! Hoppas du får en toppen helg vad du än gör. mamma fyller år idag och hon jobbar natt så vi har inte gjort ett skit kan man säga. :D hörs babe!!

2008-03-08 @ 19:03:07
URL: http://Iamexposed.blogg.se
Postat av: Frida

ojdå, jag tänker la så mycket på viken att jag skriver viken även när jag menar mullsjö. Jag kommer hem igen, ja. Dessutom säger jag upp lägenheten nu till april också. Fredrik slutar ju om bara tre månader och två veckor nu! fan vad tiden gått fort sen vi tod studenten!

2008-03-09 @ 13:23:21
Postat av: Frida

Okej full info.
Den 17:e mars börjar ju på skolan som sagt.
Efter det är det faktiskt sommar och jag har sökt flera sommarjobb i viken. Så sommaren är ju fixad. Måste ju bo kvar i viken då, hela sommaren. Så en ny liten lägenhet blir det. ( jag skulle vilja bo där Jims pappa hade sin lägenhet. Längst upp. Den skulle bli cool med lite frida anda. ) men vet inte vem jag ska snacka med om den då, eller om den är ledig eller vilka som bor omkring. Vet du?

2008-03-09 @ 17:42:53
URL: http://Iamexposed.blogg.se
Postat av: Frida

jo, marknadsföring, tyyp. jag ska ju åka runt till skolor i mina "bekanta områden" som de så fint kallade det! Västervik, ankarsrum vimmerby m.m. haha jag får göra det, posta ett finfint rosa brev med parfymdoft så att de blir lite lockade hahaha! Gaah!! rensa old folks house!! Glöm inte att du har en väsk gallen kompis nu som tar what ever crap till väska du inte vill ha och som ska slängas! :P . Häftigt med greta garbo.
du får visa mig nån dag. det finns så mycket jag har lust att bara snacka av mig. vad sägs om en "tjejkväll" med utgång framöver?

2008-03-10 @ 00:31:27
URL: http://Iamexposed.blogg.se
Postat av: Frida

fick inte plats. Skulle vara kul med du jag tove carro
och andra bitches. och sedan utgång. roligast vore ju istan! :D så att vi kan snacka och festa loss sedan. fast det är klart. min pånka är tom, TOOM! Det ekar. Jag har inte ett öre faktiskt, inte till nått. såå, en mer ekonomisk grej vore ju i viken, och sedan utgång :P. kan va kul det med!! fredrik får åka till nkpg så är vi ho mig. :D får ta stan när frida har cash igen. har inget liv, skriver o skriver bara. take care. puss

2008-03-10 @ 00:34:44
URL: http://Iamexposed.blogg.se
Postat av: Frida

hahah bra! Ja, utgång den 21:a låter fint. tror ändå att fredrik tänkt åka hem till nkpg då. Vi får höras mer om saken!

2008-03-10 @ 14:36:04
URL: http://Iamexposed.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0