and silence speaks louder than words.

needå, det var inte alls pinsamt. eller JOO! hahah, what to do, liksom!? :D
på något sätt kändes det i alla fall en aning rätt, så varför försöker jag hela tiden hålla emot!?
det är verkligen inte så att jag är 'rädd', tror faktiskt att det handlar om att jag är så jävla kräsen,
har hårda krav, mallar på hur det ska vara och hur det inte ska vara. dags att släppa lite på
mina riktlinjer, kanske!? hm, vet inte..
meen, 'i know much better than to wait for an answer from you', jag veeet det! men det är sjukt svårt. :/
riktlinjerna passar ju liksom mer i det fallet.. varför kan det inte bara vara lite lätt ett tag? huh..

sofia står i almanackan idag i alla fall - så grattis till mej! :) yees.

blir tydligen jobb idag igen också. vilken bra chef jag har alltså, som säger till när man ska infinna sej på
ica och sådär. :S hoho, jaa! verkligen. suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0