you make my day.

ojoj, har varit sjukt dålig med uppdateringen här, men det beror på att dom senaste
dagarna har varit fyllda med bra saker. roliga saker. mhm.
såå, här kommer lite kort om tiden som gått..

torsdag : c kom hit efter skolan och det blev att njuta av det fina vädret o liggande position.
sen blev det mysig picknick med fruktsallad och fin utsikt, långpromenad och sen så sov bästa hos mej. :)

fredag : vi började med att duktigt måla staket och sen kom lina och det blev stek i solen på hög nivå. ;)
'vadå, alfhild!? haha, vad är det för namn, har du hittat på det själv eller?!' hehehe. ;D
sen, efter lite lunch, systemetbesök, glass på bryggan och muffinsbak, så åkte vi, plus lina och daniel,
 fiiinbil till hannäs. oh jaa! :D fotboll stod på schemat och viken vann med 7-0. great! :)
sen gled vi en sväng innan jag åkte hem och hade grillkväll med family p, oskar och johanna. BRA dag!
 
lördag :
jobbade 'på riktigt' för första gången. kändes sjukt ovant, men allt gick prima. mhm. brabra.
sen blev det en stressande timme innan lina kom och hämtade mej och vi drog ut till lilla kalvö
med carolin, lina, alexander, emil och elin för att fira patriks födelsedags lite i efterskott.
blev grill i solen, dricka och kubb (där mitt lag lirade i en klass för sej. haha).
sen invaderades stället av ett helt gäng folk och det blev 'sanning, konka & procent(!)', dans i köket
 och en jävla massa kul. :D galet lyckad kväll! TACK patrik!

söndag : efter typ 3 timmars sömn så åkte vi hem med en riktigt nykter lina. heh..
huvudvärken var inte precis trevlig att ha att göra med, men stack i alla fall till norpan typ direkt
när jag kom hem. det var b-lagsfotboll som gällde och brorsan och co vann. härligt!
på kvällen åkte jag, carolin, lina, marcus och dani automatbil (hah..) till gusum för ytterligare en fotbollsmatch.
dock kikades det inte så mycket, utan blev mest att utvärdera kvällen/natten som varit. hahah.
 fick lite nya minnen och måånga skratt i alla fall. :D shiiit.
sen åkte vi hem och jag avslutade en kalasbra helg på bästa sätt - med en real-match. :)  yees.

det har varit några underbara dagar det här. :) tack för att ni gör mej glad.♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kunde inte ha tagit en liite fulare bild?! :D Förresten vill jag att du ska skicka alla bilder till mig!

2008-05-13 @ 10:40:30
URL: http://Caroliins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0