you're always on my mind.

tänkte återkomma lite till helgens bravader.. lördagen var galet trevlig! :)
umgicks med sjukt bra människor, myste vid värsta lägerelden, drack massa gott,
lekte sanning&konka och shakade på davidssons. :D riktigt lyckad kväll!
i söndags var det fotboll! b-lagsmatch med ett gäng söta flicks. massa skratt och snyggchocker. ;D hah.

idag har jag jobbat för första gången på över fyra månader. oj, så ovant det kändes! hahah.
är helt slut i armen nu, men vad kan jag räkna med liksom!? överlag känns det i alla fall positivt att vara tillbaka.

jag känner mej fortfarande så förbannat dum! :( och det kommer ju inte gå över i första taget precis.
fast det kanske är bra, så man får veta att man gjort fel. meen, som att jag skulle kunna glömma det!? naej!
jag har betett mej som en idiot, det vet jag så jävla väl.. :/
jag älskar dej och ingenting i hela världen spelar någon som helst roll om jag inte har dej.
så hur jag kunde äventyra allt vi har för en så förbannat onödigt dum grej är egentligen helt otroligt.. :S
allt jag kan säga är förlåt..<3
i can't live when living is without you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0