19'e.

jaha, då var det dags igen. tydligen. huh, vad jag ogillar snö och vinter! :/ suuck.
förra året vid den här tiden såg det ut såhär ute. förhoppningsvis så blir det inte riktigt så illa än..

   

idag har det jobbats. på anslagstavlan i personalrummet fanns ett diplom hängades med mitt namn på.
har avklarat sträckan malmö-prag, 605 kilometer. och jag gick visst i mål som trea. hoho, great! :)

ikväll blir det gammalt hederligt 'greys'-mys med bästa. ;) trevlans!
men innan dess ska jag krypa ner och (kors i taket!) se på film. känner mej hängig och huvuvdet dunkar,
så tror det är en hyfsat bra medicin för tillfället. 'never back down' blir det förmodligen, hoppas den är bra. :)

i'm gonna turn this thing around. can you read my mind?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0