5'e.

heja obama! det var kul. :) dock skulle det inte förvåna mej det minsta om han blev skjuten.. :S tyvärr.
men som jag hörde på radion idag - "hur sjutton ska man göra med kortspelet 'neger&president' nu då!?".
;D hah, ameeh.

okej - jag saknar dej. så. in. i. helvete. meen, det gjorde så ont och än är jag inte redo att ringa dej.
hur mycket jag än vill.. :/ tiden läker alla sår, javisst, men dom djupa tar lite längre tid helt enkelt..
meen, just so you know, jag älskar dej. det finns nog inget som kommer kunna ändra på det. nånsin.

förövrigt så jag fruktar morgondagen. :/ usch, jaa.

och någon att ty sig till när långa nätter inte blir som man vill.

Kommentarer
Postat av: M

Tänker på dig imorgon <3

2008-11-05 @ 19:50:17
URL: http://madiva.blogg.se/
Postat av: Annelie

Hoppas det blir en vacker begravning. Tänker på er.

2008-11-05 @ 22:16:42
URL: http://whataboutnellie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0