9'e.

busy helg - och jag som trodde det skulle bli lugna gatan!?

fredag :
kvällsjobb, sen kom sampan och plockade upp mej och vi for på innebandy. bra match av grabbsen! :)
sen blev det raaagg, hah, och så 'idol' såklart. allatiders, förutom att snygg-lars åkte ur! :S:P mhm.
lördag :
work och därefter på personalferre i norpan. korkade upp i bussen med sara, aarå. ;)
blev det att dra till pappa grappa och käka, sjukt trevligt. :) och urkul att träffa johanna!<3
därefter tog vi löpet till konserten som väntade - orup&lena. förvånansvärt braaa! yees. :D
fast joo, det fanns ju vissa saker att klaga på kanske!? varför skulle jag bli själv för?! :/ heh..
jajaa, så kan det gå. goodie, i alla fall! ;D
sen övertygade rosie mej att hänka till davidssons när vi återvänt till viken. skulle ta en titt bara, 
eftersom jag skulle jobba idag, men stannade visst väldigt länge istället. ojdå. ;) men kuuul var det. :)
idag :
som sagt, började jobba klockan åtta. makalöst seegt måste jag säga. huh. men det var det värt,
nu är jag ju ledig nästa söndagmorgon och det var ju det som var planen. :) yeeah.
när arbetstiden var över drogs det till farfar, fira farsdag. kändes mysko att inte besöka morfar.. :/
nu har vi avrundat kvällen med att kolla på musikal. duktiga var dom och brorsan fick mest jubel, jepp. ;P hahah.

glömde ju att nämna världens bästa vän häromdagen. vet inte vad jag skulle göra utan dej..
och jäklar vad god våran egenkomponerade paj blev. ;) mums! haha. love you, c.

nu eller aldrig.

Kommentarer
Postat av: Din

Jag finns för dig jämt, precis som jag vet att du gör för mig!! Vår vänskap är ngt utöver det vanliga! Jag älskar dig och goosh vilken god paj som sagt.. ;) NU, inte aldrig.... :D <3<3<3

2008-11-10 @ 13:26:40
URL: http://caroliins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0