17'e.

eftersom jag är lite smålat och allmänt astrött så kopierar jag bdb-texten och låter den stå för den
info jag lovat om lördagskvällen..

'finally dags att fira den blivande 20åringen jocke på davidssons.
startade kvällen med att käka buffé & bowla tillsammans med 50 inbjudna.
sjukt trevligt! :)'

...
'sammanfattningsvis :
sjukt mycket folk, massa dans, prat, intressanta möten, förbannat
mycket alkohol och,som alltid med mina vänner, urkul!
TACK alla för en redigt rolig kväll. :D'
skulle kunna skriva sjukt utförligt om kvällen, men för tillfället finns som sagt ingen ork.
men vem vet, kanske kommer senare.
några saker kan i alla fall konstateras efter lördagens bravader : jag kan konsten att supa. jag ler när jag
tänker på vissa saker. jag har (i princip) ALLTID kul när jag går ut. jag är alldeles för generös i vissa lägen.
jag kan vara elak utan att det är meningen. jag tycker om mina vänner så  otroligt mycket. jag stör mej på folk
som inte fattar hur dom beter sej. jag säger ibland saker utan att tänka. jag gillar att bli positivt överraskad.
typ så, jaa. :)

     

igår väcktes jag, dani och simp alldeles för tidigt. men jo, det fanns en bra anledning - födelsedagsfika
hos jocke. mysigt, men kan väl inte påstå att nägon var särskilt pigg. hahah, speciella inte 20åringen. ;D
efter det blev det, som tidigare nämnt, jobb. ingen höjdare precis. nope.

idag har jag avklarat min sista dag på min sju-dagar-i-rad-arbetsvecka och imorgon väntar
efterlängtad ledighet! och en minst lika efterlängtad träff med c står på schemat. :) allatiders!
har även blivit lite ändring i planeringen inför helgen och helt plötsligt är jag helledig. :)
jag som var nöjd med att ha bytt till mej ett dagspass istället för att som vanligt jobba kväll på fredag,
och nu blir det visst långledigt. vet inte när jag var fri en hel helg sist.. känns trés bien! :D

i got soul, but i'm not a soldier. yeah, you know you gotta help me out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0