så förunderligt förlorad.

har börjat fundera på att jag ska sluta längta till saker. det är ju bara jävla dumt.
för det första så bygger man oftast upp förväntningar, och ibland blir det ju inte som man tänkt sej.
eller rättare sagt - för det mesta inte. och att bli besviken måste ju ändå vara den värsta känslan som finns.?
men främst så måste jag sluta längta för att om jag håller på och väntar på att saker ska hända,
så glömmer jag ju leva i nuet och ta vara på dagen. jag vill aldrig se tillbaka på mitt liv och känna att
jag inte utnyttjat min tid.. levt fullt ut. nope.
meen, trots min predikan så kan jag ju inte hålla mej - jag läängtar till på lördag. ;D hahahah.
dansa, dricka, ha kul med dom bästa och träffa bruno. wey! det kan inte gå fel.. :)



'vad vill lisa bli när hon blir stor?
1. astronaut
X. känd
2. fotomodell'
hahah, rosa du är knäpp! ;)
meen  nu är tipspromenaden till kundkvällen nästa vecka äntligen klar i alla fall.

huh, JAG SAKNAR DEJ.

jag kunde inte ta leendet från mina läppar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0