30'e.

gårdagen var mucho bra.
gick galant på jobbet och när jag slutade hängde carolin på hem och vi lagade mat, gosade och pratade
sönder oss. :) på kvällen kom lina och vi drog varvet i kylan (och jag slog halvt ihjäl mej! heh..) innan vi bänkade
oss framför grey's. när det var slut var vi kärlekskranka. ;D hah, alwaaays..
hann även med en pratstund med j. mys! alldeles för länge sen sist.. men imorgon ses vi igen! :)

idag har det jobbats i över 13 timmar. jag är totalt slut. huh, min rygg. blev ju inte bättre av mitt fall igår. :S
aaaj! meen, nästa vecka blir det massage hos linisen, underbart!

glädjebesked igårkväll också - matilda slår följe med mej på konserten! :D yeey.

om du vill ha mej, nu kan du få mej så lätt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0