rus.



när vinet glöder i dom fyllda glasen och vi börjar bli i gasen då lossnar tungans band.
vi som gått omkring och vart så blyga, vi slutar upp att smyga. modet kommer efter hand.
heej, tjo, och klackarna i taket nu visar vi helt naket hur modiga vi är.
inga ord kan bli för stora, vad har jag att förlora!? så är det med det!
senare när berusningen har lagt sig och det som jag har sagt dig verkar ganska meningslöst,
då undrar jag över hur du ser mig, man får se upp hur man beter sig, och då skrattar jag nervöst.
mitt hjärta har en frusen inneboende, med pajat självförtroendee, som inte mår så bra.
hon plockar fram allting jag gömmer hon minns allting jag glömmer. hon säger att hon är jag.

jag måste bara säga det - så förbannat bra reklam.
meen den känns, ooj, vad den känns..
:/ ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0