do it for me.

avslutade kvällen igår med en långpromenad med carolin och maya och en kort löparrunda, och så
startades den här dagen med en timmes powerwalk. skönt!

resten av dagen har spenderats i linköping med mami, knick, annika & jenniepie. :) greatness!
gick på ikea och strosade och så drog jennie och jag ett varv på ikano. hade tänkt hitta mej något till
the big party som väntar om ett par veckor, men njae, fann inget som stod upp till mina krav.
jajaa, en fiiin väska blev det i alla fall, positivt!

är nyss hemkommen från sporthallen där det kikats lite innebandy. så jävla b, det är väl allt man kan säga..
hade ju hellre varit i sörping och avnjutit en match med (förmodligen) lite mer klass. meen, så är det.

nu ska jag kolla vem som åker ut på 'idol' (för det är väl snart!?) och sen blir det faktiskt sängen..
två heldagar på ica väntar ju i helgen. huh, vad tråkigt, men ooj, vad rolig lönen blir. :P hahah.


Kommentarer
Postat av: C

Väntade på att du skulle ringa.. :(

2008-10-04 @ 11:27:13
URL: http://caroliins.blogg.se/
Postat av: Ruda

Vet inte om det var mer klass i SÖderköping. I alla fall inte från söderköpings sida, i 3:e ^^,

2008-10-04 @ 20:16:31
Postat av: lisen.

hahaha, jag hörde det. ;D

2008-10-06 @ 10:02:18
URL: http://lenper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0