7'e

känner mej så tom inombords. vet inte vad jag ska känna.. hur ska man vara!?
hur ska man reagera när något sånt här händer!? ;/
jag har aldrig förut mist någon som stått mej så nära. det känns förjävligt, rent ut sagt.
men samtidigt så vet jag ju egentligen att det kanske var dags.. men det gör ont i alla fall. väldigt ont.
men värst av allt så känns det dåliga samvetet. det som smular sönder mej i bitar inuti.
huh, vad dum man är. :'(
det är i alla fall tur att man har världens bästa vänner. utan er vet jag inte vad jag skulle ta mej till..
tacktacktack.<3

meen, sen finns det ju människor som inte riktigt är skapta som dom ska. totalt vrickade personer som tydligen
inte har ett enda rätt i skallen. idioter skulle man kunna säga. och då är man snäll.
du är en sån och jag förstår mej faktiskt inte på dej. överhuvudtaget. :/ det kanske inte är meningen, förmodligen inte, men ärligt talat, hur jävla dum i huvudet får man vara!? :S nee, jag fattar inte..
linda, i think about you.<3

eftermiddagen har i alla fall spenderats med nellie och lillan. :) skönt att koppla bort allt en stund..
kilade in till norpan och kollade läget en sväng. trevlans!

nu har jag beställt biljetterna i vilket fall som helst. så nu hålls tummarna. hårt.
det finns inte ord som skulle kunna beskriva hur glad jag skulle bli. du och jag, hjärtat. du och jag och håkan.
jag ler av bara tanken.

i'm yours to keep if you want to.


Kommentarer
Postat av: Din

jag älskar dig mer än du förstår! Du är den bästa och jag finns för dig natt som dag, det vet du!! <3<3

2008-10-07 @ 21:22:34
URL: http://caroliins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0