hemma.

i vanliga fall brukar det klinga fint, smaka sådär bra i munnen, hemma liksom.. men just nu vill jag
inte ens tänka på det. är tillbaka i verkligheten och det känns inte helt okej. inte alls faktiskt..
just nu skulle jag göra i princip vad som helst för att vara tillbaka där. i underbara sunny beach.
den här veckan har varit totalt klockren och vi har haft det så galet roligt, det kan jag lova.

en ordentlig uppdatering kommer inom en snar framtid, det är ett löfte.
men förmodligen inte förrän helgen är över, med tanke på den sjukt otrevliga överraskningen som
väntade när jag kom hem - jobb heeela veckoslutet. :S suck i helvete.

nu ska jag ta och däcka, för sömn har verkligen varit en bristvara i sunny..
meen, en sak är i alla fall säker - ni tjejer är för jävla braa och så mycket som det har skrattats den här
veckan har det inte gjorts på riktigt länge. ett stort taaack och kärlek till er!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0