oh boy.

tro det eller ej, men idag har jag varit ledig. och jag börjar inte jobba igen förrän på måndag.
det känns sådär lagom lyxigt. :) yees.
dagen har till stor del spenderats med mami i norpan. shopping stod på schemat, och jaa, några kassar
hänkade hem till kopparvägen..
bland annat innehöll dom ett par stövlar, ett par pumps och ett par stövletter. och så gav jag upp och insåg
att sommaren faktiskt är över, så en stor härlig stickad tröja slank ner också. plus en tokfiiin present till
den blivande 25åringen, som jag är såå nöjd över! :) allatiders!
hittade äntligen min drömkjol också, men självklart så fanns det bara två storleker kvar, en lite för liten
och en aaalldeles för stor. typiskt. :/

sen har i princip hela eftermiddagen och halva kvällen gått åt till att prata i telefon och vela fram och tillbaka.
beslutet som sedan togs, efter låångt överläggande, känns väl inte tipptopp nu precis, njaae.
meen, nu lägger vi fokus på morgondagen istället, då blir det en jävla massa F - fotboll, födelsedagsfirande
av farmor och feeest i fåfalla. det ni! 

nu drar jag till med en bildkavalkad från sunny. allt från fylleslag till skabb. meen, det bjuder jag på. heh..









 
                           
            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0