21.53

jag brukar säga att det är årets bästa dag, men idag har då inte fylla-år-känslan funnits där.
kanske har jag blivit för gammal för att älska födelsedagar (vilket jag verkligen inte hoppas!),
det kanske var det stressiga jobbet som tog bort min gnista, eller så är det för att jag blev firad på
riktigt i söndags som gör att jag inte känner mej som ett födelsedagsbarn idag? eller så kanske
det helt enkelt är alldeles för mycket i skallen för tillfället? jag tror på det sistnämnda.
men en helt okej dag har det varit. i alla fall.
och tack alla ni för fina presenter och gulliga hälsningar. :)♥

imorgon blir det en tolvtimmars, och sen ska kvällen spenderas med tjejerna. myskalas, jag längtar!

JAG ÄLSKAR DEJ. no. matter. what.


Kommentarer
Postat av: Niklas Kusin och det här..

Grattis i efterskott o.s.v

/Niklas

2009-04-09 @ 09:31:57
Postat av: viktor <3

hoppas din dag var superbra iallafall och att allt går bra.



jag älskar dig också :D

2009-04-09 @ 21:39:07
URL: http://knicket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0