6'e.

ojoj, vilken helg det blev! :D
mycket fest, massa roligheter och inte en lugn stund. det är så det ska vara när man är ledig. hoho, jaa! ;)

i fredags efter jobbet slängde vi (jag, simp, carro och linorna) oss in i 'röda faran' och styrde kosan mot norpan.
efter lite stopp på vägen och garageparkering så kom vi i alla fall fram till linda där förkröket skulle äga rum.
snabba ryck med fix från min sida, sen var det bara att korka upp. vinflaskan försvann på 20 och helt plötsligt
var det dags att kila ner till otten där vi hade planerat att fira bells b-day. stod i kön när klockan slog tolv och
det var väl inget annat än att stämma upp i sång för födelsedagsbarnet. haha.
efter att ha insett att vi hade ett helt gäng med kompisar längre fram, så lyckades vi trixa in oss och snart var
vi inne och redo att inta dansgolvet. där spenderades sen större delen av kvällen. yes, som alltid. :)
träffade även på en antal välbekanta ansikten - kuuul! ;) heh..
efter lite kebabrulle för andra och banan för min del, haha, så spenderades natten i lindas soffa med
bästa bredvid. 'har vi något mer att säga, annars kommer jag somna nu!?'. ;D
bra kväll med mina favvosar! :D♥

efter endast ett par ynka timmars sömn så slog jag upp ögonen i lördags och mådde som jag förtjänade.
men efter att ha insett att 'jag dör om jag ligger kvar här' så började jag städa och diska allt jag kom
över i lyan medan andra solade på balkongen. ;) hah. vid halv elvasnåret så kom johanna och mötte upp med oss
och sen körde hon oss hem i min pärla till viken (taaack!). väl på hemmaplan blev det fotboll i det fina vädret. :)
sen blev det lite sol på verandan och supergoood middag med family p, oskar och johanna. trevlans!
när kvällen började komma trillade carro in för lite fix, då det var dags för att gå på't igen. :)
kalas hos bella med tjejerna stod på schemat och när vi ätit gott och delat ut paket så var det bara att plocka
fram shotglasen. yeah. :) efter lite velande från vissa håll så var vi alla fall en tapper trupp som knallade ner mot viken för att göra d-ssons osäkert. och precis som dom senaste gångerna, så var stället fullt med folk, roligt! :D
och ännu en gång träffade jag på personer jag absolut inte förväntat mej att se, men som fick mitt humör
att gå i toppen. :) återigen en urkuul kväll! ;D

igår var jag så sjukt effektiv. inte ett dugg bakis, då jag egentligen borde ha varit det!? haha. fast skööönt ju.
blev städ, handling och förberedelser på förmiddagen, sen blev det b-lagsfotboll och så hem för att ha kalas.
och jag fick bara bra paket! :) maaassa flytta-hemifrån-grejer, presentkort, resa till stockholm m.m. TACK alla!

helt enkelt en galet bra helg. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

I was there!

2009-04-07 @ 13:11:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0