annandag påsk.

och jag jublar lite inombords över att den här påskhelgen är över. faktiskt.
då påsken praktiskt taget bara har inneburit jobb för min del (och inte långledigt som för alla andra!),
så känns det inget annat än jävligt skönt att dom här dagarna har passerat.
imorgon väntar en lång sovmorgon kan jag lova! :)

förövrigt så var det kalas för carolin igår. lite sådär i förskott. väldans trevligt. :)
åt lite gott och sen spelade vi sällskapsspel hela kvällen. haha, det var kul.

nu kom visst viktor, så ska gå och välkomna honom hem. efterlängtat! mhm.
vi hörs, hejs.

förresten, måste bara slänga in ett dagens tack också. till linis. som häromkvällen fanns där så jag
kunde välla ur mej allt jag hade inom mej. det var välbehövligt och nu känns allt så himla mycket bättre.
tack vännen.♥

Kommentarer
Postat av: Linis

Självklart finns alltid här<3

2009-04-14 @ 18:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0