långfredagen.

 och jag är ledig. :) grreeeat!

lite dålig på updaten här på sistone, meen har man fullt upp så har man. jepp.
ska i alla fall försöka pränta ner en liten resumé av mina senaste dagar nu..
i tisdag blev det som jag tidigare nämnt en sväng till k-holm för att droppa av lillebror vid tåget.
sen hann jag med en snaaabb shoppingrunda och lyckades hitta mej ett urfint franslinne. :) wey!
på kvällen blev det mys med lina. :)

i onsdags var det ju min födelsedag. :D
spenderade halva dagen på jobbet, sen blev det lite minikalas. lina, grabbarna, kussarna p och
farmor och farfar tittade förbi en sväng. trevlans! 
och vi gjorde världens sötaste tårta! ;) haha.

igår blev det jobb hela långa dagen. men när vi stängt så for jag ut till linis där tjejerna hade grillat och grejat.
så vi sex käkade gott och hade det mysigt. :)
och jag fick jättesöta presenter. tack tjejer.♥
kvällens roligaste var ju i alla fall utan tvekan ljudklippet. hahaha, vilken skrattfest! ;D


idag har jag, johanna, mami och paps varit ute och åkt lite. skulle shoppa lite i falerum, men jag hittade inget..
träligt. men kanske bra att hålla lite i pengarna då sälen väntar nästa vecka. hehe, jepp.


även om några riktigt bra dagar passerat med födelsedag och trevligheter, så måste jag ändå säga att
dom har varit jobbiga. det gör så ont inuti mej. hela tiden. och jag har så nära till tårarna flera gånger per dag.
jag vet inte varför jag är ledsen, och det gör nästan saken ännu värre!
ibland får man reda på saker som gör att man inte vet hur man ska reagera, och det här är en sån sak..
en massa känslor i ett enda stort virrvarr och jag vet inte hur jag ska göra för att få det ur mej.
jag antar att det ta ett tag att smälta, men jag vill att obehagskänslan ska försvinna. nu!
för när allt kommer omkring, så spelar det ju faktiskt ingen som helst roll..

jajaa, ikväll ska vi i alla fall ha fonduekväll, och det ska bli allatiders! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0