something real.

det var ett tag sen nu, meen är man upptagen så är man. jepp.
dagarna i götet var i alla fall supermysiga. :) vi tog det lugnt och hade det jätteskönt. alltid lika
underbart att vara med min nathalie och julia är numera en av mina absoluta favoritmänniskor,
vilken gullunge! :) nu längtar jag som bara den tills nästa gång vi ses!
igår blev det jobb och sen åkte jag, bella, viktor och anna till norpan där vi kollade på
rixfm-festivalen. :) bra kväll!  
nu kallar snart plikten igen, och ikväll blir det ferre i stan med tjejerna, kuul! sen väntar en fullspäckad
helg med allt från efterlängtad fotboll till avskedfest för simon ute i skärgården. allatiders!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0