gonna make you notice.

igår flyttade vi simon. tror han kommer få det superbra på västkusten.
men känns lite tungt att inte ha honom här. han är ju liksom inte bara min lillebror, utan en av
mina närmaste vänner också. meen, det blir nog bra det här.
vi hann även med ett varv på ullared där jag lyckades få med mej lite bra-att-ha-saker hem.
och så tog jag förmodligen världshistoriens snabbaste sväng på ikea och köpte mej en soffa. greatness!
dock hann jag tyvärr också med en besvikelse på 'din sko'. mhm. bootsen jag längtat ihjäl efter
i flera veckor visade sej inte passa mina förbannade fötter. enligt mej är dom perfektion uti
minsta detalj och det nederlaget var tungt. men jajaa, that's life.

idag har jag fixat och styrt hela dagen. så nu står en massa kartonger redo för att flyttas och
känslan inom mej säger att det här kommer bli sjukt bra. :) jepp.

nu ska jag våldgästa n innan jag tar kvällens löparrunda och här kommer mitt lilla gull, heejs!


Kommentarer
Postat av: Linis

Så himla roligt det låter med din flytt, blir avis:P säg till sen om du behöver hjälp:) Puss<3

2009-08-27 @ 12:24:17
Postat av: lisa

mm, det känns skitkul! :D

jag behöver absolut hjälp då vi ska flytta ut annelie och in mej på typ torsdagen och fredagen den 1e och 2e oktober, så då kan du boka upp dej. :) sen bjuder jag på inflyttningsferre någon helg efter.<3

2009-08-27 @ 14:15:34
URL: http://lenper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0