är det min tanke hon ser eller dina röda kinder som avslöjar mer?

måndag igen och vi på jobbet startar veckan med inventering. precis vad jag känner för. inte.
meen, jag är ju i alla fall ledig imorgon. det gillar vi. :)
just nu pendlar det mellan att spendera morgondagen med storshopping i norpan eller att ta en
tripp till västervik. får se vart jag landar.

förövrigt är jag inne i en riktig drömmarperiod. har vaknat varje morgon den senaste veckan
med huvudet proppfullt av minnen från nattens drömmar. helt sjuukt.
har funderingar på om det har att jag göra med att jag har så mycket att tänka på som orsakar det här.
men ganska mysigt är det ändå. eller oftast i alla fall. inatt blev jag vittne till två mord, kanske
inte så supermysigt precis, haha. meen, oftast råkar du entra mitt drömmande, och att vakna
med tanken på dej är ju inte helt fel inte. naej. :)

nog om det, nu ska jag göra mej redo för jobb,
vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0