22.46

hade fått en kommentar på förra inlägget från nellie och mindes då en sekvens från gårdagen då jag
i en kort sekund av ilska slängde vin på henne. haha, snacka om att reagera starkt! förlåt för det kuss,
men det ledde ju i alla fall till en hel mängd asgarv. haha.

ikväll hängde jag på family p hem till goda vänner för att käka middag och såklart titta på 'dansbandskampen'.
ny tradition sådär på lördagskvällningen. haha. titanix gick vidare igen(!!), vilket glädjejubel! 
bara nästa vecka kvar innan finalen och jag tror nog alla viksbor håller tummarna faktiskt. :)

nu ska jag kalla till mej john blund, imorgonbitti blir det jobb.

Kommentarer
Postat av: Bella

jag vill ha bilder från fredagen!!! :D

2009-12-06 @ 20:54:23
URL: http://bellsibubs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0