anna's day.

jaa, grattis till mej och alla andra annor! :)
men ett ännu större grattis till julia, för idag blir hon hela 5 månader. jisses, vad tiden går fort!
kommer fortfarande ihåg när din pappa hörde av sej och sa att det var dags, och hur tårarna
rann när jag fick reda på att du kommit till världen. jag älskar dej, finaste lilla du.



skulle hängt på grabbarna till gymmet nu på förmiddagen, men det körde ihop sej rejält och jag
insåg att det inte fanns en chans i världen att jag skulle hinna det. tyvärr. får ställa in oss på
nästa vecka istället. jepp.
nu ska jag slänga ihop lite lunch innan plikten kallar.

Kommentarer
Postat av: mamma

grattis och förlåt att jag glömde det när vi pratade förut.Puss

2009-12-09 @ 18:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0