22.14

idag har varit en jäkla pissdag, rent ut sagt. har varit illamående sen jag steg upp ur sängen imorse
och är det fortfarande. ingen höjdare att jobba ett 11-timmarspass då kan jag tala om. huh.
hoppas verkligen att det har gått över till imorgon.

här kommer ett litet urval av mina bilder från julafton och juldagen i alla fall.


syskonen pettersson/lenper.


resultatet av ett urspårat snöbollskrig.


jag och mina fina på julaftonspromenad.


brorsorna och kuss laddar upp för juldagsfest.


förfest i min lya.


snyggaste paret.


min c och lillebror.


shotbingo & shotdart var två riktiga partyhöjare.


mina bästa.


in i dimman och ut på krogen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0