första december.

var helt inställd på att först jobba idag och sen åka till ikea, men nu blev det visst inget av det.
dom där extrarimmarna som alltid brukar dyka upp på tisdagar har inte infunnit sej och päronen
hade bestämt sej för att dra till linköping på torsdag istället. så var det med dom tisdagsplanerna.
meen, nu har jag i alla fall städat hela lyan och så bestämt mej för att följa med sampan och ta
vaccinet i eftermiddag. för jaa, jag ska ta det! ingen tvekan om det längre..
sen kanske det blir en tur till norpan framåt kvällsingen, fast får väl se hur pigg jag är på det sen.. 

här kommer mitt lilla hjärtegull (hur söt!?), som är den största anledningen till att jag faktiskt ska ta sprutan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0