good news.

pratade i cirkus en timme med mitt hjärta efter att jag avklarat dagens killer-pass på jobbet.
jag mår alltid lika bra av att höra din röst och när du sedan berättar att du och lilla familjen har
planerat in en resa hit och att den dessutom ska ske redan nästa helg(!!) så hoppar lyckan små
glädjeskutt inombords. jag kan knappt bärga mej! :D♥

men, innan nästa helg tågar in så står ju faktiskt först en annan på glänt. och inför den har jag
faktiskt bara bra feelings också. jepp. 
imorgon är det 'idol'-final och här bryter vi inga traditioner, så det blir en sammanslagning hos mej.
i ottan på lördag blir det att, tillsammans med trevligt sällskap, avnjuta det mysigaste jag vet - luciatåg. :)
sen lite jobb, men på kvällsingen står schlagershow på skandiateatern på schemat, kuul!
såå, mycket att se fram emot helt enkelt. :) det gillas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0