leave a light on.

nu har julen, tråkigt nog, vinkats iväg och jag har även hunnit med att springa ett varv på mellandagsrean.
aldrig tidigare har jag lyckats fynda något på den, men vips, idag följde både en sammetsklänning (potentiell
nyårsblåsa?) och en supermysig kofta med mej hem. tummen upp! därefter gav jag däremot upp och
krävde att vi skulle åka hem. ingen protesterade, så ni kanske förstår hur mycket folk vi trängdes med.

igår hade jag det urtrevligt hemma hos kusinerna med paps sida av släkten. vi spelade kort (som vanligt när
vi slår ihop oss!) och jag och nellie var så flummiga att det inte är klokt. haha, inte konstigt att vi kom bland
dom sista varje gång. jag lyckades även slänga ur mej mitt stående uttryck 'dra ballfaan i gruset!' och
farmor och farfar fick chocken och skrattade så tårarna sprutade. oops. haha, så kan det gå.
på kvällsingen blev det filmtittande, mys! :)

förövrigt lever jag fortfarande på minnena från juldagen. det tåls att säga igen - så grymt lyckat! :D
vi kom fram till att vi var 36 pers hemma hos mej, och då kan jag ju tillägga att min lya är på 45 kvadrat. haha.
och ända lyckades vi fixa ett dansgolv. bra jobbat, om jag får säga det själv. meen, som jag sa, 'finns det
hjärterum så finns det stjärterum''. och det finns det ju, för jag har ju trots allt världens bästa vänner.♥
partypics kommer så småningom, nu är det 'bodyguard' som gäller, 90-talsfilm när den är som bäst. jepp.

Kommentarer
Postat av: simon

lägg in bilder, lägg in bilder, lägg in bilder! :D och logga in på msn :)

2009-12-28 @ 21:09:42
URL: http://varaivarberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0