28'e.

jaha, då var man hemkommen från flen för den här gången..
fyra naglar fattigare men desto fler erfarenheter rikare. :) dagarna har gått helt sjukt fort. jag har haft 16
körlektioner, avklarat av alla faser i teorin och lyckats med 'lilla uppkörningen'. kan knappast vara mer nöjd.
på måndag väntar halkan och sen är det i princip bara uppskrivning och uppkörning kvar. unbelievable.
såå, håll tummarna för mej hörnii! :)

igår när vi kom hem väntades snabbträff med kussarna p. sen blev det efterlängtad tacos med family p,
oskar, jennie och annika innan jag for iväg till västervik. det vankades bio med tjejerna. supermys!
vi såg 'i taket lyser stjärnorna' och tårarna rann på oss alla. haha. bra kväll. :)

idag har jag kikat igenom alla tvprogram som jag tvingat knick att spela in åt mej under veckan som gått. ;)
och så varit ute och åkt med simp (som fick körkort i tisdags!! ;D) i våran nya bil. VÅRAN! wey!
ojoj, vilken pärla vi har fått! tack oskar! :)

ikväll blir det feeest och jag är taggad till tusen! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0