dag 4.

tiden går så sjuuukt fort. redan torsdag, redan 12 körlektioner avklarade(!). helt otroligt.

igårkväll gick vi till mozzarella igen för att kika på fotboll. återigen jag och cirkus 25 killar. haha.
gjorde ett tappert försök till att heja fram real, meen tyvärr gick det inte som jag ville.
trååkig match som tusan.

idag börjades dagen med en dubbellektion och johnny var tillbaka, skönt!
lärde mej att fickparkera, vilket det visade sej att jag var riktigt kung på. hahah, yeeah. förvånande! :D
sen har jag suttit och betat av fas efter fas på datorn, så nu är i princip teorin avklarad. finemang!
kör en dubbel igen i eftermiddag, och då ska vi ge oss ut på landsvägarna, vilket ska bli kul!
och förmodligen så kör jag min 'lilla uppkörning' redan imorgon. här går det undan, ser ni! :)

nu ska jag vila en stund och samla nya krafter till eftermiddagens bravader.
på återseende!

Kommentarer
Postat av: Cicci

oj vad snabbt det går :D, kul att det går bra för dig :)

2009-02-26 @ 17:56:56
URL: http://annaceciilias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0