it's not me, it's you.

ett par dagar har visst passerat sen sist. dom har varit väldigt bra, men med ett litet minus bara faktiskt..
något har hänt med min höft och det gör ont heela tiden. huh. förmodligen någon inflammation i en
muskel bara, men fy faan, vilken smärta! :/

förövrigt har dagarna som sagt varit riktigt göörtrevliga.
i lördags slog vi tjejer (minus bellis tyvärr) ihop oss hos sandbergskan. lagade goood mat och 
hade lite alla hjärtans dag-gosigt. :) supermys helt enkelt! ♥
igår var det jobb hela dagen med rosa. tiden gick helt sjukt fort och helt plötsligt skulle vi gå hem. i like! :D
sen drogs det hem till bella för kvällsmat, filmtittande, skitsnack och skratt. allatiders!
idag har det jobbats igen. dom ringde och väckte mej imorse och frågade om jag kunde byta pass för att det
saknades personal, och gärna för mej, för då slapp jag stänga för en gångs skull.. skönt med en ledig kväll!
dessutom har jag varit på hälsundersökning under dagen, och allt var tydligen perfa med mej. härligt att höra! :)

nu är jag slut som artist,
såå godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0