fresterska?

bankbesöket gick allatiders och nu kan jag finally ha lite bättre översikt på mina pengar. välbehövligt!
dock fick jag inte tag på någon som kunde svara på mina funderingar kring det andra som skulle kirras,
men får väl ge det ett nytt försök imorgon.. ni kan väl hålla tummarna åt mej, hörni!?

hela eftermiddagen har sen spenderats i sängen med frukt, nötter och 'du & jag i trafiken'.
och det har gått strålande! :) tycker fortfarande att det är riktigt roligt faktiskt. haha.



nu ska jag höra med paps om vi kan köra en sväng, annars ska jag slå en pling ner
till den blivande morsan i gbg.
jepp, so long!

Kommentarer
Postat av: Jocke

Det kan ju omöjligt vara kul.. (=

2009-02-03 @ 21:09:29
Postat av: lisa.

det är det! :D haha, jag ska nog få dej övertygad.

2009-02-03 @ 21:58:42
Postat av: -

söt.

2009-02-04 @ 21:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0