you don't know what you got until you missing it a lot.

samtidigt som jag blir så glad när jag tänker på dej, så gör det så förbannat ont.
jag saknar dej så himlahimla mycket. hela tiden. och jag skulle göra vadsomhelst för att ha dej här, hjärtat.
så ibland blir det väl bara för mycket. det svämmar det över. som inatt.
meen, jag vet ju ändå att jag alltid har dej. det är det bästa. forever & always, liksom. så är det bara.


                   
                   
så mycket minnen. så mycket kärlek.



idag är det två ynka veckor kvar tills vi ska infinna oss i flen. huh, hur ska allt hinnas med? ångeest.. :/
meen, förhoppningsvis går det vägen och vi kommer hem med körkort! :D jeepp, det får vi verkligen hoppas!

det kändes bra att få veta att du uppskattar att jag finns där i alla fall.
måste medge att jag ibland faktiskt önskar att jag såg det där som alla andra verkar se.

nu blir det filmmys för min del,
godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0