15'e.

slutslutslut.
jepp. min 12timmars har tagit kål mej.

men släpade mej i alla fall iväg hem till lina efter jobbet för att umgås lite med min favorittrio. :)
skönt att träffa c också, blev ett riktigt återförenande, trots att det bara var några dagar sen sist.
haha, vi är ju knäppa, men jag antar att det bara är för att vi tycker om varandra så mycket. :)<3 yes.
nu ska ju typ alla mina flicks sticka iväg på kryssning över helgen också, känns ju lite lagom tråkigt. mhm.
ibland är helgjobb bara så jävligt! :/ meen, det går väl fler tåg hoppas jag! eller aa, båtar.

är det finito nu? ett ja eller nej skulle ju inte sitta fel.. så att man vet vart man står.
fortfarande komplicerat.

förresten, 'semestersvenskar' igår ju. hahah.
dock syntes ju inte anton aka 'reseledarn' så mycket, but still. kuul ändå. ;D

nu ska jag slockna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0