2009.

nytt år. nya förväntningar. nya möjligheter. ? jajaa, whatever.
hoppas i alla fall på att det här året ska bli bättre än det förra, även om det kanske inte finns
särskilt mycket att klaga på. men ändå..
tydligen så kommer mitt 2009 bli totally romantiskt och passionerat enligt varenda horoskop jag
lyckats lägga vantarna på. inte fy skam, helt enkelt. ;) hah.

avslutade i alla fall 2008 med god middag hemma hos matilda i sällskap med henne, carolin, lina,
lina, bella, cornelia, gabbe, hannes, cicci, emma och madde. görtrevligt! :)
sen begav vi oss hem till oscar, precis som i princip alla verkade ha gjort(!?). sjukt mycket folk!
ganska kul, även om det kanske kändes lite för utspårat i jämförelse med vad min parteynivå låg på för kvällen.
meen tittade på fyrverkerierna, 'gjorde raketen' och skålade in det nya året med alla bästa i alla fall,
så det var ett bra slut, trots allt. :) taaack allihop!♥

men idag har det varit slitet. hoho, jaa, fy faan! :/;P
3 timmars sömn i kombination med 12½ timmars jobb är ingen höjdare. rosa och jag gick på sparlåga
i slutet av dagen. haha. övertrötta till tusen. men fina pengar blev det i alla fall. jepp.

det som i tanken skulle vara slutet på den här perioden, det visade sej istället bara innebära att jag
skulle förflyttas tillbaka till ruta ett igen. way to go! :S
men jajaa, så kan det gå..

nu blir det däcket. som jag har längtat! ;D
god natt & gott nytt år på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0