4'e.

i've really tried to hide it, but it don't seem to let me rest.
maybe it could change everything?
'does she know you'. inte min typ egentligen, inte alls, men ändå.. bra låt. bra text.

ännu en helg har passerat och jag har knappt märkt att den kom..
i fredags blev det att umgås med jennie och grabbarna. poker fram tills småtimmarna.
och jag visade lite talang och kom trea. wey! ;D dock insåg vi även att jag hade ursämst närminne. haha, tjena.
igår drogs det till katrineholm. vi åt middag, drack 'groggontherocks', gick promenader i snön och
tittade på film. :) det var trevligt!
och idag har det jobbats igen. 'men guud, är du här varje dag!?' jaao, så är det i princip.. baaad.
fast idag var det med rosa hela dagen, och då är det faktiskt ganska roligt. jepp.

nu ska jag försöka sova. det har varit lite dåligt av den varan på sistone.
mhm.
ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0