6'e.

och idag fyller min mami år! grattiis! :)

har haft en bra dag. började med en lång skön promenad i kylan. fick sällskap av carolin och vi gick och
tände ett ljus hos lilla morfar.
sen blev det att lira lite 'rockband', haha, jag är kuuung! :D (kanske inte riktigt, men det kommer..)
därefter började gästerna droppa in och det blev kalas för hela slanten.
det blev lek och vi sjöng på franska och jag, jocke och nellie blev LAJ. hahah, kuuul. ;) sen blev det utflippat
'stensaxpåse' och jävla massa asgarv. ni är bra! :)

lite pepptalk med linis nu på kvällskvisten. tack min fina!♥
nu är det allt eller inget som gäller. en sista chans. all in. hela fadderullan.
håller tummarna.

dagens 'lycka till!' går i alla fall till c. det kommer gå så bra! :)

make a move.

Kommentarer
Postat av: tove

hej snurre. blä till vad? antagligen till att jag diskuterade min möjliga sträckning av leder och senor, eller till chinchillan kanske.. hehe. jag saknar dig med! och elli! och frida. och när vi gör saker allihop tillsammans :) skulle man inte kunna hitta på något nån gång då? jag har lite mycket att göra nån vecka eller två framåt, men det är ju inte hela livstiden? ska vi? :)

2009-01-06 @ 22:17:49
URL: http://dockner.blogg.se/
Postat av: Carolin

Tack fisen :) <3

2009-01-07 @ 16:33:01
URL: http://caroliins.blogg.se/
Postat av: Linis

tack själv:)<3

2009-01-07 @ 20:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0