good times and bad.

gårdagen slutade inget bra.
ensamheten kan verkligen konsten att locka fram tårar man annars klarar av att tränga undan.
antar att det bara blir för mycket ibland. det rinner över.
meen, idag har dock varit en bra dag. allt har flutit på, och så har jag varit och hämtat min nya mobil,
så har nördat en massa. finfin är den. :)
fast, det är verkligen konstigt hur det kan växla sisådär.

meen, nu ropar john blund och här kommer någon jag inte kan få nog av - julia.
det sötaste jag någonsin skådat.♥


Kommentarer
Postat av: cirre

vilken fin bild! och så himla sööt dåå :)

kul att du fått nya mobilen då :D

2009-07-27 @ 23:09:39
URL: http://annaceciilias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0