needing patience.

igårkväll efter simons kalas drog vi till varvet, grabbarna och jag. 
jag agerade chaffis, så blev inga kalla i kvällssolen för min del, men trubaduren var riktigt bra
och det var ganska mycket folk, så det var trevlans! :)
fick lite flashbacks från för några år sen när vi spenderade varenda onsdagskväll på varvet,
jag, nathalie och gänget. jävlar, vad kul vi hade. :) det var tider det.

idag har jag haft ledigt från jobbet, så jag, johanna, mami och moster har varit på kalvö en sväng.
solen lekte lite kurragömma med oss, men någon halvtimme strålade det på rejält i alla fall.
man får vara nöjd med det lilla. jepp.
ikväll hoppas jag på glass i gryt, någon som är på!? :)
insåg att jag inte ätit en enda riktig glass i sommar, och hur illa är inte det!? väldigt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0