knocked me down.

gårkvällen blev inte riktigt som väntat.
jag är en sån som alltid har roligt när jag går ut. antagligen har jag jädrans bra inställning,
något måste det ju vara i alla fall, för cirkus 49 av 50 gånger har jag verkligen skitkul.
men igår - naej. visst, bra sällskap och sådär, och visst jag var chaufför, men ändå,
ingen höjdare alltså. synd.
dock var din blick helt obetalbar och gör det hela så jävla värt det i alla fall. haha.
andningssvårigheter i din närhet. det är sjukt.

idag har jag jobbat drygt 9 timmar, så nu blir det slapp på hög nivå för jag är slutslutslut.


Kommentarer
Postat av: Linis

Guuud så söt du är stumpis::P haha vet du vad som låg tvättat på min säng idag, din vita bikini, hihi förlåt att du inte fått den tidigare<3

2009-07-26 @ 19:33:34
Postat av: Anonym

gullig du är vännen, tack!<3 haha, det gör inget. tänkte på den häromdagen, att jag inte använt den, men trodde jag hade fått tillbaka den redan. så ingen skada skedd. :)

2009-07-27 @ 17:09:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0