karnebåtfestival.

jaha, då var även den här helgen över..
på ett sätt känns det ganska pissigt, då jag hade viljat få ut så mycket mer från årets karnebåt.
hunnit träffa mer folk, hunnit dansa mer, hunnit njuta mer. mhm. men å andra sidan så jublar jag
lite smått inombords, för fy helvete så jobbigt det har varit att jobba. kombinationen av fest,
alldeles för lite sömn och stressigt jobb är inte den bästa. nope.
men nu är det i alla fall över, och jag är nöjd med min insats. haha.

för första gången nånsin måste väl ändå fredagen röstas fram till den bästa av dom två karnebåtskvällarna.
kul förfest hos cirre med bara bra folk, en drink på melke's, lite karusellåkande (som faktiskt ändå måste
vara helgens största misstag! haha!) och dans på d-ssons med roliga människor. :)
meen, lördagen var inte ju inte dålig, det kan jag inte påstå. vi förkrökade hos jocke, dansade i öltältet till ett
partyband och jan johanssen (som inte bella förstod att det var förrän efter typ en timmes shakande längs
framme vid scenen, HAHA), tog en sväng inne på ett hett melke's, sprang sunt i sommarnatten och
pratade med folk och avslutade kvällen dansandes i öltältet igen.

jag tror jag hade lite för höga förväntningar inför årets karneval, för helgen levde inte riktigt upp till
vad jag hade hoppats på. tyvärr. dock är det väl kanske inte så konstigt när jag jobbat som en tok,
missat allt kul som händer på dagtid och faktiskt varit riktigt trött och sliten när kvällen väl kommit!?
och när man dessutom minns förra årets karnebåt som en av dom bästa helgerna någonsin!?
njae, kraven var nog helt enkelt för höga. men jag är inte ett dugg missnöjd ändå. nejdåå.
jag har haft skitkul med dom bästaste vännerna och lyssnat på världens bästa förfestmusik,
så vad har jag att klaga på egentligen!? :)


fredag, förfest, snurreläpp & sötmalin.


glada miner innan i alla fall. haha.


lördag, förferre och bästa c.

Kommentarer
Postat av: Bella

hahaha pinsamt att jag inte kände igen JJ, jag är såå dålig på kändisar :P



Som sagt snart är det helg igen och då är det Malta som gäller :D <3

2009-07-06 @ 22:20:23
URL: http://bellsibubs.blogg.se/
Postat av: jocke.

vems hand?

2010-03-06 @ 22:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0