the vibe.

kom på att det hänt och gjorts lite saker på senaste tiden som jag totalt glömt bort att nämna här.
så nu kommer allt här på en och samma gång..

simp har kommit in på en skola han sökt till hösten, och om allt nu går enligt planerna så flyttar han till
västkusten om cirkus en månad. självklart glad för hans skull, men jisses, så långt bort det känns. 
varberg liksom. det är ju inte gångavstånd precis. huh.
jag och c såg 'twilight' häromdagen (sist av alla, jag veeet..) och jag blev verkligen positivt överraskad.
hade inga förväntningar, men trodde väl innerst inne att det inte alls var en film för mej. men tänk så
fel man kan ha! jag var fängslad, edward vad het och jag ger filmen en hel drös med plus. :)
vi har bokat en liten minisemester till kalmar under min semestervecka. ett par dagar på hotell är nog
precis vad jag behöver. lugn och ro, god mat och dryck och trevligt sällskap, det låter väl!? :)
och så har jag beställt en ny mobil (den jag visade er för ett tag sen) och jag får den på fredag. kuul!

nu blir det kycklingsallad och häng med vinpimplargänget på altanen, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0