happenings.

nu har i princip halva sommaren gått. mhm.
det känns helt sjukt att tiden bara susar förbi,  men när jag tänker efter så har ju faktiskt en
massa trevligheter och galenskap hunnits med.
här kommer en bildkavalkad på lite av vad som gjorts under min sommar so far. :)



varit på 70/80-talsfest i fåfalla.



busat på ekön.



firat midsommar i tältet med skönaste gänget.



spenderat midsommardagskvällen med mina bästa på gryts varv.



ätit lunch på jobbtaket med finaste utsikten.



njutit av solen.



käkat middag med alla tjejer på melke's.



tokfestat med bella, malin & grabbsen.



varit på äventyr med bell.



rott i valdemarsviken med bella & carro.



badat i solnedgången.



ätit kvällsmat vid sandvikebergen.



jobbat & festat mej igenom karnebåtfestivalen.



fått tillskott i mitt liv av en ny liten gudomlig människa.



varit i västervik och festivalat under vis.


mycket har hänt och mer ska det bli.
nu blickar jag framåt mot helgen då det står kajkalas på schemat. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0